Join Photoblog!
pixel
« 
pixel
«  
  »
pixel
S M T W T F S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
 »
pixel

70. I'm So Cute!!

2010.03.11
pixel
pixel
pixel
pixel
pixel

psychology teacher brought today to the class this little puppy! she was giving him to a classmate! although on the class none could resist this cutie! :):):)
49 Comments
byron1 oh yes, you are!
byron1 · 2010-03-11: 14:36
Riyaz very cute! nice shots Ricky!
Riyaz · 2010-03-11: 14:40
????? Nicely taken pictures! Very cute puppy too!
Love #3 ;))
????? · 2010-03-11: 14:42
mujay 1st . wonderful shot !
mujay · 2010-03-11: 14:45
????? and the puppy's cute too Ricky :-))
????? · 2010-03-11: 14:51
mystic1 What a cutie, great captures :)
mystic1 · 2010-03-11: 15:08
Eiram sweet:)

both of you:))
Eiram · 2010-03-11: 15:14
Ole365 So cute :)
Ole365 · 2010-03-11: 15:23
ArtBee Awwwwww sooooooo cute!
ArtBee · 2010-03-11: 15:28
GKorts sigh, no, I don´t want to have one but I want
GKorts · 2010-03-11: 15:49
????? oooo sooo cute!
????? · 2010-03-11: 16:29
SADHYA OOOOOOOOhhhh! Look at his little claws in #2
SADHYA · 2010-03-11: 16:50
wfrnk :-))
wfrnk · 2010-03-11: 16:58
BearlyMichael ADORABLE
BearlyMichael · 2010-03-11: 17:18
masaki Very cute! I love #3.
masaki · 2010-03-11: 17:23
lookagain What a sweetie! I love the soft look in his eyes and the light in #1 :)))
lookagain · 2010-03-11: 17:27
finbarr Soooooooo cute !!
finbarr · 2010-03-11: 17:41
lynnsgallery2 Very sweet...makes me want to have one!!! Great shots :))
lynnsgallery2 · 2010-03-11: 18:08
YUKJA hihi so cute!
YUKJA · 2010-03-11: 18:14
Lynda Lovely
Lynda · 2010-03-11: 18:41
urmysunshine oh, yes you are!!~
urmysunshine · 2010-03-11: 18:53
pickledherring it's so adorable !
pickledherring · 2010-03-11: 19:06
djnana That third shot made me want to hold him so badly! Really sweet pics, Ricky!
djnana · 2010-03-11: 22:11
soubhagya Ah a pup! nice!
soubhagya · 2010-03-12: 00:38
jennye too cute!!
jennye · 2010-03-12: 01:19
arkijay i like photo #2 nice set, exposure, concept and i like the contrast.
arkijay · 2010-03-12: 01:43
netmatic Cute indeed!
netmatic · 2010-03-12: 01:58
????? Sooo cute!
????? · 2010-03-12: 02:15
pandka So lovely baby-dog! 3# is so sweet!
pandka · 2010-03-12: 02:26
Ryana I wanted to write something very interesting and useful , but all that comes in my head is:
Oh, so cute!!!

;o)
Ryana · 2010-03-12: 02:27
Cudillero simply adorable!!!
Cudillero · 2010-03-12: 07:04
agnes65 oh yes you are .... too cute!!!!
agnes65 · 2010-03-12: 08:03
????? now what an adorable set to begin one's day with a smile :)
????? · 2010-03-12: 08:34
jessicashan I cant resist any puppies these days,,,,, really really want to have one,,
jessicashan · 2010-03-12: 10:57
MoMac Smuggled into school was he????? So cute
MoMac · 2010-03-12: 13:48
miltonjacob ohhhhhhhh..soooooooo cuuuuuuuuuuuuute!
miltonjacob · 2010-03-12: 13:48
thebronzebow Yes you certainly are! :))
thebronzebow · 2010-03-12: 15:13
nodzu Lovly!
nodzu · 2010-03-12: 15:41
Jarvo So sweet.
Jarvo · 2010-03-12: 16:46
????? Positively precious!!
????? · 2010-03-12: 20:36
Unchained Que escola fixe que tem, Ricky, além de aulas também dão cãezinhos!?!? ESTE É MESMO UMA BELEZA!
Unchained · 2010-03-13: 05:17
boszorka65 Very cute puppy too. Thank you Ricky:-)
boszorka65 · 2010-03-13: 12:17
eternity65 oh dear, so cuuuuuuuuuuuuuuute
eternity65 · 2010-03-13: 12:58
callyope21 yes u really are :D
callyope21 · 2010-03-14: 08:30
Contesina realy cute!
Contesina · 2010-03-14: 15:46
Melusine How cute! I suppose everyone would like to take him home :)
Melusine · 2010-03-14: 16:03
jevsnw Great set Ricky, you nailed it in #1
jevsnw · 2010-03-14: 18:05
noptek So lovely
noptek · 2010-03-15: 15:12
????? OMG!!
I was thinking it was yours and I was soooo happy. But damn! the owner is your teacher.
:(
????? · 2010-03-17: 13:08
You must be logged in to comment!
Views: 614
Category: animals
pixel
Tagged: dog
« 
pixel
 »
pixel