10/03/2011. Lotniska tonące w mgle

Poprzedni odcinek

Następny odcinek

Podróże w listopadzie

Listopad jest podobno najmniej zalecanym miesiącem do podróżowania samolotami z powodu skłonności do mgły. Przekonaliśmy się o tym lecąc do Budapesztu na konferencję poświęconą lekom złożonym w leczeniu nadciśnienia tętniczego. Leki te określane mianem fix combination przeżywają swoją druga młodość i dorobiły się nawet specjalnych kongresów. Ostatni był w Brisbane i nawet miałam akredytację, ale zabrakło silnej woli oraz zasobów finansowych na zrealizowanie tej ekspedycji. Następny kongres jest w Paryżu. Mimo parogodzinnego opóźnienia dotarliśmy w końcu do Budapesztu. Mieszkaliśmy w hotelu na wyspie św. Małgorzaty. Szybka zmiana ubrań i pognano nas do autobusu, który miał nas zawieźć na obrady – jak to bywa gdzieś na obrzeżach miasta. Tu mgła była gęsta do tego stopnia, że kierowca autobusu wiozącego nas do centrum kongresowego zgubił drogę. W końcu jakoś odnaleźliśmy miejsce obrad lekko spóźnieni zasiedliśmy aby wysłuchać referatów. Potem było miłe spotkanie w gronie kolegów z Polski, a następnego dnia wycieczka autokarowa po mieście. Powrót do Warszawy dla nas bez większych wrażeń, ale dopiero po wylądowaniu dowiedzieliśmy się, że Okęcie było zamknięte z powodu mgły i nasz lot był pierwszy jaki przyjęto po kilkugodzinnej przerwie.

# 1

# 2

# 3

# 4

# 5

Be the first to like this post
Join the conversation
There are 6 comments , add yours!
Pawel Opara 10 years, 6 months ago

ech, stare dobre Okecie :) a mgla, rzeczywiscie - mleko!

Livelovelaugh 10 years, 6 months ago

Great shots! Love the first one, especially. :)

Finbarr 10 years, 6 months ago

Great shots !!

Walter 10 years, 6 months ago

Fog and airplanes, not a good combination... :-)