chyba...

by Su March. 09, 2008 2458 views

…zeby nie bylo ze oszukuje! :)

  Be the first to like this post
Join the conversation
9
There are 9 comments, add yours!
Su 9 years, 2 months ago

wiem...

9 years, 2 months ago Edited
Su 9 years, 2 months ago

ach ja und ps. bist selba azuziall

9 years, 2 months ago Edited
Su 9 years, 2 months ago

booooooooooooohhh!!!das wird mir jetzt aber zu viel mein fraulein...ey willste paar aufen arsch?

nie dam sie tak obrazac:)

oj jak ja cie kooooooooooocham.

yeah i just knew,ive still got the power_to make people cry ;D

nie mam komputerka jeszcze ale juz jutro juz jutro laptopa bede se miala lalallalalaaaaaaaaaaaaaaa

:*

9 years, 2 months ago Edited
Wenrzu 9 years, 2 months ago

wcale nie watpilem ;)

9 years, 2 months ago Edited
Su 9 years, 2 months ago

i knew_i;ve still got the power :D

9 years, 2 months ago Edited
Su 9 years, 2 months ago

why ?

9 years, 2 months ago Edited
Su 9 years, 2 months ago

ten pasek juz jest moj,wcale nie chowam.on juz wrocic nie chce po prostu ;)
pewnie sie tez na cos zamienilysmy tylko nie pamietasz...ach ten alzhajmer...

i mi tu nie pyskuj...ino kazia do mnie moze mowic 'baran kudlaty' nie no w sumie ty tez mozesz...ty mozesz wszystko :)

ty wiesz.

9 years, 2 months ago Edited
Su 9 years, 2 months ago

no moze po swietach?
jejku nie wiem...no ja bym w sumie bez problemu przyjechala ale genia sie czepia ze teraz ma trudny okres i ze jak ja tak moge chciec jechac we swieta,,,
na ja ich weiss nicht,
ach scheisse.
ich flieg einfach mal ruber :D
machen wir doch mal ganz "sZponan"...
nein...let us just stay in toch.
TOCH TOCH.
i all we need.
emm und erzahl mal wie ist die ausbildung so...

9 years, 2 months ago Edited
Su 9 years, 2 months ago

nie no co ty 25 to chyba swieta co nie?
TO musi miec rece i nogi a nie chce przyjechac i siedziec sama w domu...tylko szalec z toba wiec musimy to jeszcze jakos rozkminic tak aby nam sie stykalo
ach ja,oproznilam juz wino.
und wie gehts dir so?

9 years, 2 months ago Edited
Up
Copyright @Photoblog.com